2018. március 13., kedd

Carterton

Cartertonban 2016-ban jártam és miután kiderült, hogy a település rendelkezik egy pofás kis stadionnal, nem volt kérdés, hogy meglátogatom. Sokat sem akkor, sem most nem tudok a Carterton Football Clubról, és a pályáról is csak annyit, hogy a Kilkenny Lane-en van, és ha rossz irányból közelít az ember, akkor az út a grund előtt egy fél kilométerrel lezárva találtatik. Én így jártam, így a kocsit hátrahagyva gyalog tudtam le az utolsó métereket, a végül ösvényig szűkülő úton. Elérve a sporttelepet kiderült, hogy ha másik irányba kerülők akkor a kapuig autókázhattam volna, így viszont maradt a túra. A pályából nem sok látszott az utca frontról, a nagyobb klubépület teljesen eltakarta a lelátókat, de közelebb érve legalább a tribünt megörökíthettem, mert bejutnom sajnos nem sikerült. Ennek is örülni kell, hisz sok esetben még ennyire sincs esélyem. A centerpálya mellett, a főlelátó mögött egy edzőpálya is ki volt alakítva a gyepen, amiről szintén nem sikerült jó képeket csinálnom, de ettől függetlenül bejegyzésre kerül mint "látott" grund.

Carterton - Kilkenny Lane


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése