2015. december 27., vasárnap

RC Warwick FC



Warwickban egy csodálatos kastély található, amely évről-évre tud nekünk újat mutatni, így ha van idő és kedv, akkor már megyünk is a várba, vagy ha oda nem akkor a sikátoros kis belvárost térképezzük fel. A családi napok keretén belül a helyi sportélet mellett sem megyünk el képkészítés nélkül, így a helyi krikett és lóversenypálya után, a labdarúgók kis szentélye is felkerül az oldalra. A Townsend Meadow a város határában található, a lóversenypálya szomszédságában, így nem volt nehéz megtalálni. Sajnos amikor ott jártam épp nem volt meccs vagy edzés, így nem jutottam be a sportpályára, mert egy masszív kapu és lakat zárt el a komolyabb nézelődéstől. Szerencsére az ilyen kispályáknál sok esetben van kiskapu, amit néha megtalálok. Most is sikerrel jártam és ha nem is tudtam futni egy teljes kört, de a nagyját szerencsére láttam az RC Warwick FC otthonának. A nézelődésemet az erősödő eső is siettette, ami miatt nem sikerült minden a legjobban, de azért megoldottam és most ennek a gyümölcsét aratom le ezzel a bejegyzéssel.


Warwick - Townsend Meadow


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése