2015. december 3., csütörtök

Álmosdi Sportpálya - R.I.P. Dani



Álmosdon rengetegszer megfordultam pár évvel ezelőtt, hiszen ott (is) dolgoztam, és valamiért meg is kedveltem a települést. Sok ismerősöm él még ma is itt a határszélen, de sajnos olyan barátom is van, aki már nem lehet közöttünk. Ez a bejegyzés most neked is szól Dani, vagy ha úgy jobban tetszik Veress "hadnagy"!  Tudom, most jót mosolyogsz odafent, mert tőled olyan messze állt a sport, a labdarúgás mint tőlem a "tormatermesztés", de mégis rád emlékezem, mert Álmosdról te jutsz elsőnek eszembe. Hosszú ideje nem láttuk már egymást, amikor 2014 szeptemberében úgy hozta a sors, hogy pont az álmosdi sportpálya fotózásáról hazafelé tartva megállítottál a bagaméri kijáraton. Nem mehettem tovább ellenőrizetlenül, hiszen ismeretlen autóval, a határhoz közel, egy jó határőr nem engedi csak úgy a "kóricálást". Az a találkozás volt az utolsó kettőnk között, de nagyon örülök, hogy aznapra választottam magamnak ezt a programot, hisz így még beszélgethettünk egy jót utoljára. Akkor fel is elevenítettük azt a rengeteg élményt, amit együtt átéltünk, de nem sejtettem, hogy erre már nem lesz többé alkalmunk. Sajnos a sors közbeszólt és te fiatalon elmentél, én meg itt maradtam egy csomó álmosdi emlékkel, amit már csak a többiekkel tudok feleleveníteni, akár csak ezt az utolsó találkozást, melyben számomra összenőttél a helyi labdarúgással. Aki még nem járt Kölcsey Ferenc egykori lakhelyén, annak tudnia kell, hogy a pálya csodálatos környezetben terül el, egy ligetes részen, a falu határfelé néző részén. Azon kevés pályák egyike, ahol én is megcsillogtathattam labdarúgó tudásomat, és egy falunap alkalmával rúghattam a bőrt a "határőr válogatottal". A mostani vizitem alatt egy olyan állapotában találtam az Álmosdi Hajdú SE otthonát, amelyben korábban még nem. Nevezetesen, gyepcsere történt a játéktéren, így most csak a szépen elboronált, feketeföldű pálya alapjait láthattam. Ez mondhatni szerencse, hiszen ilyen felújítás során ritkán kapok el sportpályát, ráadásul így vissza is kell majd menjek, hiszen jó lenne látni az új gyepet is. Milyen jó is lenne, ha hazafelé jövet ismét ott állna egy határőr a bagaméri kijáraton, aki számára ismeretlen lenne a gépjármű.....





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése