2015. december 21., hétfő

Konyár



2014 nyarán tévedtem el Konyár településre, és ha már ott jártam nem hagyhattam ki a falu egyetlen sportpályájának a feltérképezését sem. A Konyár SE otthona a falú egyik szélén volt megtalálható, mondhatni mindentől távol, az utolsó utcasortól is száz méterre. Persze egy ekkora településen nincsenek távolságok, így kocsival a falu bármelyik pontjáról egy pillanat alatt elérhető, még akkor is ha egy legelőn kell keresztülvágni egy kijárt földúton, de kerékpárral vagy gyalog sem jelenthet akadályt a sportszerető helyieknek kimenni a kedvenceik hazai meccsére. Miután letettem a kocsit, még pár métert át kellett vágnom a vakondtúrta ősgyepen, hogy elérhessem a játéktér szélét, amitől egy kicsit odébb volt felállítva a klubépület a maga egyszerűségében. A korláttal körbevett játéktér gyepminőségében akadt egy kis kivetni való, de kékre festett korlátok legalább egy szép határt adtak az egésznek. Összességében nem bántam meg, hogy a főúttól messze elkalandozva betértem Konyárra, hiszen egy maradandó pálya látványával és képeivel térhettem haza.


Konyári Sportpálya:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése