2015. december 21., hétfő

Matricák - Dél Afrika



A Dél Afrikából származó matricáimat Sándor Misi barátomnak köszönhetem, aki megválva egykori gyűjteményétől, annak kezelését ránk, fiatalabbakra bízta. A közvetett megkeresésnek eleget téve elfogadtam a kihívást és azóta jó pár matricával a tarsolyomban én számítok a gyűjtemény kezelőjének. Ennek köszönhetően a kollekciómban most már sok klubcsapat matricája is megtalálható. Ezek a klubcímeres matricák azelőtt nem szerepeltek azon a listán, amelyek a feltétlenül megszerezni kívánt ereklyéket tartalmazták, de így, hogy kaptam őket nem utasíthattam őket vissza. Azóta ez az öt dél afrikai levonó kiemelt része a kollekciómnak, még ha nem is az általam jobban kedvelt "ultra" kategóriába tartoznak. 


Durman - AmaZulu FC:

Johannesburg - Kaizer Chiefs FC

Pretoria - Mamelodi Sundowns FC:

Johannesburg - Moroka Swallows FC:

Johannesburg - Prlando Pirates FC:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése