2015. december 13., vasárnap

Banbury Cricket




Amikor elsőnek Banbury városában jártam, még nem sejtettem, hogy a település ilyen gazdag krikettpályákban. Elsőnek csak a várost néztem meg és nagy nehezen a Spencer Stadiont is megtaláltam, amely a labdarúgóknak szolgál otthonául. A mostani vizitem alkalmával a parafagolyó ütögetők pályáit vettem górcső alá és nem kellett csalódnom. A fotókalandjaim egyik legszebb játékterével találkoztam a városban, amely a helyiek legnépszerűbb krikett egyesületének a Bunbury Cricket Clubnak az otthona. Nem tudom igazán megmagyarázni mi fogott meg a létesítményben, de egyszerűen elvarázsolt. Szerencsére volt időm és lehetőségem, így alaposan körbe jártám és készítettem sok szép felvételt az utókornak. A The Paviliont csak egy sövény választotta el a Whitepost Road Cricket Groundtól, amely a Bodicot Cricket Club hazai pályája. A játéktér és a kiszolgáló egységek itt jóval szerényebbek voltak, így ennek a pályának már nem jártam annyira a csodájára. Innen a harmadik helyi krikettpályához mentem, ami a Banbury Twenty Cricket Club grundja. Sajnos ide nem tudtam bemenni, mert egy nagy kerítés akadályozott a bejutásban és a komolyabb fotózásban, de azért amit lehetett kihoztam a találkozóból. A nap jól zárult, háromból három krikettpályát pipálhattam ki a városban. Soha rosszabb kirándulást.



The Pavilion (Banbury CC):


Whitepost Road (Bodicot CC):


Ermont Way (Banbury Twenty CC):



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése