2015. december 21., hétfő

Ascot Racecourse 2014/2015



A méltán híres ascoti racecourse pályán már megfordultam párszor. Elsőnek ténylegesen a híres lóversenyre érkeztem a főnökömnek köszönhetően. Igaz dolgozni kellett a rendezvényen, de legalább belekóstolhattam a miliőbe a feleségemmel. Pár évvel később egy véletlennek köszönhetően a Red Bull Air Race angliai versenyén kötöttünk ki a pálya közelében (szintén a párommal), amelyet az idén nyáron megismételtünk. Közben felfedeztem, hogy a lóversenypályán belül van egy krikettpálya (pont középen), illetve a területen van a helyi labdarúgók kisebb stadionja is. Eme észrevétel után nem volt kérdés, hogy el kell majd zarándokolnom akkor is Ascotba, ha nincs verseny a pályán, hogy láthassam eme kisebb sportpályákat is. A túrára még idén tavasszal sor került és egy Windsor - Ascot túra kapcsán ismét felkerestem a nagyszerű létesítményt. Ott meglepődve tapasztaltam, hogy egyáltalán nincsenek kizárva a látogatók a pályáról, sőt, mindez meg van nyitva a nagyközönség számára, így a kutyasétáltatók, futók, kerékpárosok is használhatják a területet, sőt még a magamfajta botcsinálta fényképészek is nyugodtan bemehetnek. Így fordulhatott elő, hogy kényelmes tempóban, alapos körbejárással, újabb felvételekkel gazdagodtam az Ascot Racecourse pályája kapcsán.


Ascot Racecourse (2014-2015):



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése