2015. december 13., vasárnap

HW Rugby - Kingsmade Road




Pár éve már megtekintettem a Kingsmead Roadon található sporttelepet, ahol a High Wycombe Rugby Football Club rögbisei vannak otthon, de a centerpálya és hat edzőpálya mellett, egy krikett játéktér is ki van alakítva, illetve a szomszédos iskolának a műfüves pályája is beleér a sporttelepbe. A legutóbbi fotózásom alkalmával, nem voltam elég alapos és csak nagyjából fényképezgettem, ami azt jelentette, hogy az edzőpályákról elég silány képeket tudtam csak közölni a blogon. Ezen kívántam változtatni egy hétvégi hajnalon, amikor is egy nagyobb séta keretében szépen végigjártam a pályákat és csináltam megfelelő számú és minőségű képet. A klubépületet sem hanyagoltam, igaz az jó messze van az első számú pályától, de mivel volt időm, nem volt gond a sétával. Sok újdonságot nem fedeztem fel a legutolsó vizitem óta, de azért pár címeres "névtáblával" megtoldották a környéket a HWRFC vezetői és ebből jutott a központi épületre is. A pályákon viszont szinte semmi változás nem volt észrevehető, talán még a kapuk is ugyanazok voltak. Megállapítható, hogy minőségi változás nem történt a Kingsmead Roadon, pedig némi pályarekonstrukció, környezetápolás ráférne a sporttelepre. Talán, majd ha legközelebb erre járok arra is sor kerül. 


High Wycombe - Kingsmead Road 









hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése