2015. december 3., csütörtök

Cricket Grounds IV.

A kisebb krikettpályákat bemutató sorozatom negyedik részéhez értem, melyben újabb 3 grund lesz képekben a nagyközönség elé tárva.
A Stowe House látogatók számára is megnyitott részében 2011-ben jártam és akkor kaptam el ezt a meccs közbeni felvételt bentről, a házhoz tartozó hátsó krikettpályáról. A jelenleg iskolaként működő intézménynek, nem csak ez az egy pályája van, de az elől lévőről már korábban osztottam meg felvételt.
Stratford-upon-Avon egy csodálatos város. Merem ajánlani mindenkinek aki egy könnyed kis kikapcsolódásra vágyik, piheni és nézelődni szeretne. Még Shakespeart sem kell feltétlenül szeretni ahhoz, hogy élvezzük a település nyújtotta szórakozási lehetőségeket. Természetesen számomra a sportpályák sem maradhattak feltérképezetlenül, így a Recreation Groundon található kisebb krikettpálya sem, amely a folyóparton, a helyi cricket club otthona mellett volt megtalálható és csak úgy pőrén állt a látogatók rendelkezésére.

Milton Bryan településére csak beugrottam egy kirándulás alkalmával és nem is volt ott más célom, csak a helyi kriketterek szentélyét lefényképezni. A pálya nem okozott csalódást, igaz kimagasló, egyedi értékekkel nem bírt, de mindazt adta, amit megszoktam az angol krikett mezőkkel kapcsolatban.


Stowe - Stowe House Back Cricket Ground

Stratford-upon-Avon - Recreation Ground

Milton Bryan - South End


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése