2014. június 13., péntek

Megszűnt pályák Walesben

Walesbe csak 2012-be jutottam el elsőnek amit csak azért bánok, mert a cardiffi Ninian Parkra nagyon kíváncsi lettem volna, de sajnos ez nem adatott meg nekem. Amikor a fővárosban vizitáltam, már szinte semmi nem maradt az egykori szentélyből, így fényképeznem se nagyon volt mit. Titkon reméltem csak, hogy nem olyan sürgős azt a lakóparkot felépíteni, de nem volt szerencsém, igazából a City kiköltözése után már rombolták is le a híres lelátókat, így aki mostanság utazik Cardiffba annak a Ninian Park egy elit lakónegyedet fog adni és nem egy futball stadiont. A másik nagy dél walesi városban hasonlóan jártam, hiszen a Swansea City is új helyre költözött a város szélére és az egykori Vetch Field standjaiból 2012-ben már semmi nem maradt. Ezen stadion számomra nem hordozott akkora érdeklődést mint a fővárosi társa, de azért jó lett volna még elkapni a történelem eme kis darabját mielőtt a földdel lesz egyenlő. Sajnos ez sem sikerült, így emlékeimben csak a hűlt helyét raktározhattam el.

Cardiff City FC:

Swansea City FC:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése