2014. június 17., kedd

Magyar Sportpályák a régmúltból 2.

Ha már így belelendültem az egykori magyar sportpályák taglalásába, íme egy újabb csokorra való abból ahol jártam egykoron.

Létavértes - Debreceni úti Sportpálya:

Létavértesen még a határőr években fordultam meg és nagyon nem vettem figyelembe a Debreceni úton elhelyezkedő sportpályát. Meccset sose láttam ezen határszéli településen, pedig anno megfordult itt az Ultras DSE csapata is megyei bajnoki találkozón, majd a DVSC nagycsapata is fellépett itt a Magyar Kupa küzdelmeiben. Az eseménytelenség miatt nincs is mit regélnem az apró létesítményről, így legyen elég mindenkinek, itt is jártam egykoron, de csak amolyan "szolgálati út" keretein belül.





Nyírbátor - Sport utcai Sportpálya:


Nyírbátor is egy olyan település ahol nem láttam még labdarúgó meccset, ellenben megfordultam a helyi sportpályán, ahol a Nyírbátori FC rúgja a bőrt napjainkban is. A vizit szintúgy mint az előző esetben, még a határőr időkre vezethető vissza, lévén a központ (Határőr Igazgatóság) a városban volt, így elég sokat szaladgáltunk be ezért-azért a kirendeltségünkről. Meccs és egyéb rendezvény híján most se sok mindent tudok feltárni, voltam itt a Sport utcában és remélem majd egyszer vissza is térek és akkor alaposabb beszámolót készítek, a képekről már nem is beszélve.



Nyírbéltek - Nyírbélteki Sportpálya:


Nyírbélteken csak folyamatos átutazó voltam és határszéli településről lévén szó, szintén a határőr időkben száguldottam el párszor a Nyírbélteki Sportpálya mellett. Meccset szintúgy nem láttam a pályán, mint ahogy hosszabb időt sem töltöttem az alaposabb tanulmányozással, így nem csoda ha képek sem készültek megfelelő számban. A hiányt majd mindenféleképpen pótolom és egy nosztalgia körutazás keretében a települést is újra útba fogom ejteni, mert ezen kis szentély megér egy komolyabb tanulmányt.



Álmosd - Álmosdi Sportpálya:


Ha már határszál és határőrság, akkor nem mehetek el szó nélkül az Álmosdi Sportpálya mellett, ahol meccset szintén nem láttam, de stoplisommal érintettem a nem éppen egyenletes gyepszőnyeget, amikor egy kispályás futballkupa keretében a Bagamér HÖK válogatottjával rúgtuk ott a bőrgolyót, elég szerény eredményt elérve a tornán. A pálya kicsit eldugottan fekszik el a település határ felé eső szélén, amolyan erdős, ligetes területen, de igen barátságos környezetben. Amikor megfordultam arra nem nézett ki valami fényesen sem a gyepszőnyeg, sem a pálya többi része, így csak remélni tudom, hogy azóta már jobb körülmények között játszik itt az Álmosdi Hajdú SE.

Hajdúnánás - Hajdúnánási Sporttelep:

Az előzőekkel ellentétben Hajdúnánásnak semmi köze a határőrségnél eltöltött éveimhez, így itt nem ezen okból kifolyólag fordultam meg a településen, hanem a Diósgyőri VTK csapatát kísértük el a barátság jegyében, még a kilencvenes években, a második vonalban. A sporttelep akkor elég ütött-kopott volt, de a rossz kinézetett a többszáz miskolci és debreceni drukker ékítette fel zászlókkal, füstökkel és remek szurkolással, hiszen ekkor már a DVTK erősen az NBI felé orientálódott. A diósgyőri tábor fellépése felejthetetlen volt a nap folyamán, ellenben a meccs és a sporttelep nem hagyott mély nyomokat bennem.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése