2014. június 8., vasárnap

Bowling Green újra és újra

A kriketthez hasonlóan amerre járok a "Bowling Green" pályákat sem hanyagolhatom, mert annyira "aranyosak" az angliai sportvalóságban.

Flacwell Heathben tavaly is megfordultam a helyi Straight Bit Recreation Groundra keresztelt szép, zöld gyepen, ahol a szabadidős tevékenységek mellett külön specifikált bowling és tenisz pálya is van kialakítva majdnem a város szívében, ahol a helyi clubok űzik az ipart amatőr szinten. Sok újat nem mutatott magából a FHBC otthona, de azért készítettem pár új felvételt had maradjon meg az utókornak minden egyes évből a létesítmény.

Flackwell Heath BC:


A Glory Hill BC otthona egy településsel odébb Wooburn Greenben található és a megtalálásához csak le kellett ereszkednem a hegyről a völgybe. Sajnos a szakadó eső nem tette lehetővé az alaposabb ismeretség megkötését, így csak pár gyors kép elkészítését vállaltam be, mert a jég már kopogott a vállamon. A gyorsított felvétel közben azért kiderült, hogy alaposabban nem is tudtam volna fényképezni, mert a kapuk zárva voltak és a kerítésként szolgáló sövény áthatolhatatlan akadályt képezett még a magam fajta fanatikusnak is.

Glory Mill BC:

Moleseyben nagyobb szerencsém volt, mert nem csak a kapuk voltak nyitva, de az időjárás is kegyes volt hozzám. A biztonságra itt nem fektettek nagy hangsúlyt, de gondolom az a tény hogy a pályát a Metropolitan Police bowling csapata használja kellő riasztó erővel bír. A zöld tér nagyszerűen karban volt tartva, így csak ámultam és bámultam: na kérem így is lehet. Mondjuk nem volt nagy meglepetés számomra, mert más sportpályákkal ellentétben ezen kis zöld szentélyek 80-90%-a nagyszerűen van ápolva, amolyan szemet gyönyörködtető a törődés ahogy ezekkel a pályákkal bánnak az üzemeltetők.

Metropolitan Police BC / Imbert Court BC


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése