2014. június 29., vasárnap

DVSC csoportsálak

A 2014 előtt szerzett debreceni sálaim maradéka kerül most fel az oldalra, főleg az elmúlt 2 évtized meghatározó helyi csoportjainak nyakbavalóival. A sálak többségét a csoportok tagjaitól kaptam ajándékba, hogy megmaradjanak az utókor számára és én büszkén vettem át ezen darabokat megőrzésre. A Force Field sálaim elég hiányosak, hiszen ezen három darabon kívül a csoport még 4-5 fajtával biztos hogy rendelkezik, de így is örülhetek, hiszen az első darab nem mindennapi kincsnek számít egy sálgyűjtő kollekciójában. A Boysos fiúk a megalakulásuk után egyből le is köttettek egy  kelléket maguknak és gondoltak rám is, így köszönet nekik az "ajándékért". Szintén így tettek a Sziporkák is, a sálaik legyártásakor számítottak rám, így mondhatni frissiben megkaptam a "rózsaszín" ereklyéket. Az NSH és BF selyem sáljai egyszerre lettek legyártva és én mind a két csoporttól kaptam egyet-egyet, még a kétezres évek elején. A Lázadó Ifjúságról csak annyit tudtam, hogy léteznek, de a sáljukról sokáig nem. Aztán az is felbukkant és én sikeresen szert tettem egyre. Az Ultra Sharks selymét még a kilencvenes évek végén készítette az Ultra Service és hozzám is került egy, igaz csak később. A Casual Crew és az Ultras 1994 sálak nem csoport kellékek, a szimpla szurkolóknak is elérhetőek voltak, így ezekből én is csak vettem egy-egy példányt. Ezzel a bejegyzéssel  fel is került az összes DVSC és egyben magyar sálam is az oldalra. Persze azóta már sikerült szert tennem újabb kincsekre, de ezekről majd később. Most egy darabig legyen mindenki megelégedve ezen mennyiséggel és minőséggel.

















hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése