2014. június 13., péntek

Jegyek - Vasas SC

Angyalföldre elég sokszor eljutottam a csapatommal és nem csak a labdarúgókkal, hanem a női kézilabdázókkal is. Az egykori Fáy utcába nem volt egy életbiztosítás debreceni drukkerként járni, mert a hazaiak mellett az újpesti violák is előszeretettel kilátogattak egy kis cívis nézőbe, de volt amikor egy hadseregnyi fővárosi vegyesvágott várt ránk a környező utcákon. Ennek ellenére mentem és szurkoltam a piros-fehéreknek, így arányaiban elég sok Vasas - DVSC párosításról van bilétám. A kilencvenes évek végéről több olyan jegyem is van amit nem a mi meccsünkre adtak ki, azaz vagy az ellenfél vagy az időpont nem egyezett, de akkoriban erre még nem fektettek nagy hangsúlyt. Elég volt egy áthúzás, egy kis satírozás, újra dátumozás és vendégjegynek minden elment. A kollekció persze nem teljes, mert én is hiányoztam pár találkáról és néha jegyet sem kaptunk, de azért nekem szép ezen kis sarok is, főleg hogy 10 jegyem csak van az elmúlt 20 évről. 











hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése