2016. július 10., vasárnap

York Road 2015



2015-ben gondoltam egy merészet és újra felkerestem a York Roadot Maidenheadben és örömmel tapasztaltam, hogy a legutolsó vizitem óta sokat szépült a United otthona. A bejutással most sem volt gond, így nyugodtan sétálhattam be a kapun és készíthettem annyi felvételt, amennyit akartam. A stadion legfeltűnőbb újítása a tribün kicserélése volt. Az eddigi ütött-kopott, színes székekkel felszerelt fő standot felváltotta egy teljesen új, a csapat színeiben leszékezett fedett lelátó. Mivel a stadion többi része, a korlátok, kerítések, kispadok, lelátók is újra lettek festve, az apró stadion igen pofásan nézett ki. Nekem még mindig a kapu mögötti állóhelyre felfestett Maidenhead Utd felirat tetszett a legjobban. Nick Hornby igazán büszke lehet, ha néha hazatért egy-egy meccs erejéig szülővárosába.
 





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése