2016. július 31., vasárnap

Kis Cricket I.

Még mindig akad szép számmal krikettpálya Angliában, így pihenésnek nincs helye. Inkább megyek, kirándulgatok és közben fényképezem a szebbnél szebb apró kis pályákat, a magam nagy örömére és a feleségem kitartása mellett.
Holyportban egyszer már megviccelt a helyi Cricket Club, mert egyszerűen nem találtam meg a zöldet, pedig nem egy nagy település eldugott kis grundját kellett megkeresnem. A zavart a Holyport FC okozta, akik nem a faluban, hanem a szomszédos Maidenhead északi részén játszanak egy apró kis stadionba, ahol egy kirkettpálya is található, de ott nem a Holyport CC játszik, hanem egy helyi gárda, így kénytelen voltam a képzavart minél hamarább orvosolni. Ez sikerült is, és megtalálva Rear of Memorial Hallt a falak mögé lestem és ha nem is teljes egészében, de legalább részleteiben elém tárult a Moneyrow Green, a HCC hazai pályája. 
Bray szintén Maidenhead mellett terül el és egyszer már jártam arra, amikor szintén egy nagyobb krikettpályát fotóztam le, de akkor még nem sejtettem, hogy az út túloldalán, a Jubillee Fielden szintén van egy kisebb sporttelep, benne egy krikettezésre alkalmas területtel. Nosza, gondoltam egy merészet és Holyport feltérképezése előtt, megálltam itt is fényképezni egy kicsit, hogy ezen egyszerű kis pálya szerepelhessen a fényképcsarnokban.
Hurleybe sokat átjárunk nyáron, mert a Temze itt sekély, több kis öböllel megáldva és ha nagy ritkán kisüt Angliában a nap, akkor remek hely egy kis relaxációra és még mártózni is lehet a langyos, majdnem álló vízben. A helyi krikettpályát többször sikerült elkerülnöm, mert ugye nem mindegy, hogy a Lanen, a Roadon vagy a Close-on megy be az ember, főleg, ha az elől járó a Sheperds szó. Szóval elkerültem párszor a pályát, mert a sietség miatt nem volt idő az újragondolásra. Mivel sokat jártunk arra, ez nagyon nem zavart, mert tudtam, hogy előbb-utóbb elkapom a kis cselest. Jelentem sikerült, így a Hurley Cricket Club otthona, a Sheperds Lanen a gyűjteményembe került.

Holyport - Rear of Memorial Hall / Moneyrow Green (Holyport CC)

Bray - Jubilee Field:

Hurley - Sheperds Lane (Hurley CC)


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése