2016. július 10., vasárnap

Grounds of England III.




A sorozat harmadik és egyben befejező részében újra öt, kisebb angol sportpályára kalauzolom az érdeklődőket.
Flackwell Heathben, a Heath End Roadon, az Amersham and Wycombe College területén van egy kopott labdarúgópálya, amit már nem használnak sportolásra. Én ennek ellenére ellátogattam a helyszínre, de sok siker nem koronázta a korai ébredésem, hiszen az iskola szigorú szabályrendszere miatt nem jutottam be a pályához, így csak az utcafrontról készítettem pár felvételt.
High Wycomban, az A404-es út folytatásaként pont  a The Cressex Synthetic Sports Center mellett megy el az ember, ahol az elnevezés ellenére található egy füves labdarúgópálya is. Igaz, a hatalmas sövény miatt, ami a főúttól választja el a sporttelepet semmi nem látszik, de azért higgyenek nekem, a labdarúgópálya ott áll és virul.
Henleyben sok foci és egyéb pálya található, melyből az egyik a Marsh Meadow Recreation Area, ami inkább nevezhető parknak, mint igazi sportgrundnak. 2015-ben jártam arra és akkor már semmi jele nem volt annak, hogy itt fociznak vagy kriketteznek a helyiek, ha igen, azt inkább csak unaloműzésként, vasárnap délután, a barátokkal vagy a családdal.
Hurstben a krikettpálya másik oldalán, a játszótér mellett van kialakítva egy nagy labdarúgópálya, amely így első ránézésre mégsem tűnt elég nagynak hivatalos bajnoki meccsek megrendezéséhez. Persze lehet, hogy tévedek, mert centi nem volt nálam, ellenben fényképezőgép igen, így pontos méretezés helyett csak fotókat készítettem a Stowe Bridge néven futó sportpályáról.
Potters Barban még 2014-ben jártam és akkor fedeztem fel magamnak több sportpálya mellett az Old Owens Sports Groundot, ahol a helyi krikettcsapat mellett az Old Owens FC is rendezi hazai meccseit. Mivel a terület inkább a kriketterek igényeit volt hivatott kiszolgálni, a labdarúgás és ezzel együtt a labdarúgópálya is másodszerepet tölt be az Old Owens sportolók körében.


Flackwell Heath - Heath End Road:

Highy Wycombe - The Cressex Synthetic Sports Centre:

Henley-on-Thames - Marsh Meadow Recreation Area:

Hurst - Stow Bridge:

Potters Bar - Old Owens Sports Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése