2016. július 10., vasárnap

Egy kis "válogatás"


A DVSC sálai után a válogatott sálakat is szívesen gyűjtögetem, főleg, ha valamelyik egzotikus ország nyakbavalójának megszerzésére nyílik kilátás. A most bemutatott nyolc darab nem ilyen különleges, sőt, mondhatni könnyen beszerezhető európai darab, ráadásul ezen válogatott sálakból már nekem is van legalább egy, de inkább több. Az osztrák és lengyel sálak egyszerűen hozzám kerültek. A két csíkos magyart még Komcsi barátomtól kaptam. Az olasz régi és a német csíkos sálra egy piacon akadtam rá, míg az angol sálak szintén egy bevásárló körút pozitív hozadékai. Így szépültem és bővültem az elmúlt esztendőkben válogatott színtéren, de nem álltam le, azóta már újabb darabok ékítik a gyűjteményem, de erről majd később.













hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése