2016. július 10., vasárnap

Jégkorongsálak Európából


Jégkorongügyileg nem vagyok jól eleresztve és az igazat megvalva soha nem állt közel a szívemhez ezen sportág. A szülővárosomban nem számított népszerű sportnak a hoki, habár pár évig volt első osztályú csapata Debrecennek a kilencvenes években, de a folytonos kiesés elleni küzdelem nem segített abban, hogy megkedveljem eme férfias sportot. Talán ebből adódóan a jágkoroncsapatok sálait se hajtottam ész nélkül, viszont ami az utamba került, az nálam maradt és nem váltam meg tőle ezidáig. A német Krefeld csapatának sálja például az elsők között került a gyűjteményembe és azóta is büszke tulajdonosnak mondhatom magam. Aztán jött még pár tucatnyi nyakbavaló, főleg Svájcból, ahol igen csak népszerű ez a sport, de más országok csapatai is feliratkoztak a listámra, így mostanra már egész bő a keret. A mostani öt sálból három Angliát képviseli, úgy mint a Guildford Flames, MK Lightning, Sheffield Steelers csapatai, és többnyire egy-egy nagyobb csomag melléksálaiként kerültek a bírtokomba. A szentpétervári Spartak sálját egy túrkálóban találtam és nagyon megörültem amikor ráleltem. A német EV Diusburg sálat pedig Zé barátomnak köszönhetem, aki meglepett vele egy találkozás alkalmával. Köszönet neki érte. Ezzel az 5 sállal bővült a jégkorongpalettám az elmúlt időszakban, de tudom ezzel még nem ért véget nálam a "hokiszezon".







hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése