2016. július 10., vasárnap

Reading Town



Egy esős szabadnapon jártam Reading városában és a Madejski Stadion felfedezése után a kisebb, Reading Town FC otthonául szolgáló Scourse Lane felé vettem az irányt. A megtalálással nem volt gond, a fényképezéssel viszont igen, mert olyan szakadó esőbe csöppentem, ami még Angliában is ritkaságszámba megy. Mivel ott voltam és üres kézzel nem szerettem volna távozni, a kocsi ablakát lehúzva, bentről próbáltam fotózni a stadiont. Szerencsémre két oldalról is nagy placc határolza a lelátókat, így ha nem is teljesen, de félig körbe tudtam kocsikázni a pályát és a szakadó eső ellenére tudtam fényképeket készíteni. Az élmény így maradt felbecsülhetetlen, de már ekkor tudtam, hogy ide még vissza kell térnem, hogy szebb, jobb és alaposabb képeket készítsek.





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése