2016. július 31., vasárnap

Kis Cricket II.

Második állomásként következzen újabb három kisebb krikettpálya Angliából, melyeket sokkal könnyebben megtaláltam mint az első körben tárgyaltakat.
North Newingtonban még 2014-ben jártam, egy Banburybe tett látogatásom alkalmával. A meglátogatott grund a Bunbury Roadon helyezkedik el és a Broughton and North Newington otthona. A sporttelep eléggé kiesett mindentől, de így legalább nem volt nehéz megtalálni, mert a GPS pont a helyszínre vezetett. A pálya nem rendelkezett semmi különössel vagy meghatározóval. Szépen karban volt tartva ez nem vitás és a klubépület, pavilon is újszerűnek hatott a távolból. A gyepet ugyan megosztják a helyi labdarúgó egyesülettel is, de ez sokszor előnyére válik a kisebb egyesületeknek a rezsiköltségek rendezésekor.
Stratford-upon-Avon városáról az emberek többségének Shakespeare jut eszébe, hiszen az irodalom eme kiemelkedő alakja itt született, élt és alkotott. Engem is az ő személye vonzott  városba, de ha már ott voltam a helyi sportegyesületek egy részét is felkerestem. Ennek köszönhetően jutottam el az NFU Mutual sporttelepére, ahol szinte minden jelentősebb, Angliában űzött sportnak meg volt a saját kis pályája. Természetesen a krikett sem maradhatott ki. A legnagyobb területet ők foglalták el és az ő központi épületük dominált a sporttelepen. A pályát mindjárt két csapat is használta. Az egyik a sporttelep névadója, vagyis az NFU Mutual SSC, míg a másik a Farmers Insurance SSC volt.
Marlowban tavaly vettem alaposan szemügyre a település teljes sportéletét, így eljutottam pár kisebb, kevésbé meghatározó sportpályához. A Riley Parkban található grund ilyen volt. Használni már nem is igen használják tétmeccsekre, de azért amatőr szinten még birtokba veszik néha a fehér ruhások. Régen itt komolyabb krikettélet folyt és erről egy kihelyezett tábla tájékoztatja a kilátogatókat.


North Newington - Banbury Road (Broughton & North Newington CC)


Stratford-upon-Avon - NFU Mutual SSC Ground (NFU Mutual SSC / Farmers Insurance SSC)

Marlow - Riley Park:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése