2016. május 8., vasárnap

Vizes Clubok



Térjünk vissza egy kicsit a különlegesebb sportokhoz, amiről ez a hónap igazából szól, és nézzünk pár vizes klubbot Angliából. Mivel az evezés, a kajak, a vitorlázás és még sorolhatnám a sok-sok változatát a "csónakázásnak" igen népszerű a szigeteken, nem nehéz ilyen klubokat találni a folyóparti vizitek, vagy kutyasétáltatások során. Én is így leltem rá, szinte mindegyik vizes egyesületre. ezért pár helyen igen sokszor jártam már. Marlowban például a helyi Rowing Clubot nem nehéz felfedezni, hiszen közvetlenül az ottani Lánchíd tövében van kialakítva és a szomorú tűzeset után, most már teljes pompájában virít. A folyón kicsit felfelé haladva a Marlow Sailing Club kissé kopottabb klubja van kialakítva, amely látványában jelentősen elmarad az előzőtől. A másik irányba, Maidenhead felé haladva ismét egy szép, 11 lyukú hídhoz érve fedezhető fel a Maidenhead Rowing Club, ahol szintén jártam már. Hurstben viszont még nem voltam ezen fotózás előtte, így a Dinton Activity Centre-rel elsőnek találkoztam. Ez a kis központ biztosít vizes sportolási lehetőségeket a helyieknek vagy az arra járóknak. Stratford városában szintén egy hídfő ad helyet a helyi Boat Clubnak és itt se jártam még korábban, így a kellemes környezetben lévő klubbal tavaly kötöttem közelebbi ismeretséget. A szép környezet, a különlegesebb klubhelyiségek ellenére még mindig nem preferálom ezen egyesületeket, de szokásomhoz híven, ha útba esnek nem kerülöm ki őket.


Hurst - Dinton Activity Centre:

Maidenhead - Maidenhead Rowing Club:

Marlow - Marlow Rowing Club:

Marlow - Marlow Sailing Club:

Stratford-upon-Avon - Stratford-upon-Avon Boat Club:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése