2016. május 8., vasárnap

Bottom Meadow - Sandhurst



2014-ben egy kirándulásról hazafelé pillantottam meg Sandhurst településen a Memorial Park többfunkciós sporttelepét. Igaz időnk nem sok volt, de azért megálltunk, hogy közelebbről is szemügyre vegyem a grundokat. A labdarúgópályák mellett krikett és teniszpályák is voltak a területen, illetve itt volt a Bottom Meadow stadion két edzőpályával, amely a Sandhurst Town otthona. A kapkodásnak meg lett a negatív eredménye, mert az edzőpályák kimaradtak a szórásból és a stadiont is csak olyan oldalról közelítettem meg, ahol egy hatalmas dzsungel zárta el az utamat. A következő évben már céltudatosan érkeztem és hagytam magamnak kellő időt a fényképezésre. Ennek köszönhetően megtaláltam a helyes utat a stadionhoz, amely egy pici, de pofás létesítmény kisebb lelátókkal és egy rendbe rakott klubházzal. A centergrund mellett két edzőpálya is volt a területen, amelyek semmi különössel nem rukkoltak elő, így csak lefotóztam őket, majd haladtunk is tovább.


Sandhurst - Bottom Meadow:


Sandhurst - Bottom Meadow Training Grounds I-II:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése