2016. május 8., vasárnap

Burnham Rugby



2014 februárjában elindultam Burnham településre egy korai időpontban, de az időjárás közbeszólt és a tejfelszerű ködben nem sok értékelhető képet tudtam készíteni. Azért próbáltam megörökíteni a sporttelepet, ahol a centerpálya mellett két edzőpálya is volt, illetve mindegyik grundból lecsípve a közepén egy krikettpálya is használható állapotba tehető. A ködös kalandnak köszönhetően a következő évben úgy gondoltam csak visszamegyek és készítek értékelhetőbb felvételeket, ezért tavaly ismét kocsiba pattantam és egy reggelen a The Sports Groundon kötöttem ki. Ezen a napsütéses, csodálatos reggelen már teljesen más képeket tudtam készíteni, mondhatni teljesen más megvilágításba tárult elém a Phoenix RUFC csapatának otthona.


The Sports Ground:


The Sports Ground - Training Ground I-II:





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése