2016. május 8., vasárnap

Jellicoe Avenue Park - Belfast




Belfasti sétám során, miközben a Crusaders FC otthonától mentem a Soltitude Stadion felé, fedeztem fel egy hatalmas területet, ahol jobb időben nyolc pálya látható egymás mellett, két sorban. Sajnos, amikor én arra jártam, csak egy hatalmas parknak tűnt, ahol itt-ott lehetet csak nyomokban felfedezni egy-egy pálya körvonalát. Megpróbáltam a lehetőségeimhez mérten elkülöníteni a nyolc Jellicoe Avenue Parkban található grundot, de mint a képek is mutatják, sok sikerrel nem jártam. Annyi segítségem volt csupán, hogy egy betonozott járda kétfelé osztotta a pályákat, így 4 ezen felül, 4 pedig ez alatt volt kialakítva. Miközben végig sétáltam ezen a megosztó járdán, megcsináltam a felvételimet, majd nagyobb sebességre kapcsoltam, mert a Cliftonville FC otthona várt még rám a map fénypontjaként.



Belfast - Jellicoe Avenue Park Bottom Football Grounds I-IV:




Belfast - Jellicoe Avenue Park Top Football Grounds I-IV:





hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése