2016. május 4., szerda

Bowling & Teke



Folytatva a különleges sportok és sportpályáik taglalását, most következzen a teke, vagy multikulti néven a bowling. Igazából ez egy népszerű sport a világ szinte minden pontján, a különlegessége inkább a blogon való megjelenésben rejlik. Szó szerint értve, nem keresem a fotózási lehetőséget a tekecsarnokokkal, de ha elkerülhetetlen a találkozás, akkor nem fordítom el a kamerát és csinálok pár felvételt az adott létesítményről. Az első ilyen találkozásra a Rigó Dezső Tekecsarnokban került sor, ami igazából egy kisebb része az Oláh Gábor utcai Sportcsarnoknak, de a bejáratnál külön fel van tűntetve a létezése. A 2014-es csarnokfotózási láz idején készítettem pár felvételt az épület ezen részéről, így innen vannak a kézzelfogható képek. A következő tekecsarnokos találkozásomra Maidenheadben került sor, amikor is egy céges rendezvényen látogattuk meg a Ten Pin Bowling Clubot és gurítottunk párat, amely során kiderült, hogy elég jó vagyok ebben a sportágban, de tehetségemet azóta sem kamatoztattam. Ide a következő esztendőben is visszamentem, de ekkor nem a tekecsarnok volt a fotózási cél, hanem a szemben lévő The Magnet sportcsarnok. Persze, ha már ott jártam készítettem pár új felvételt a Ten Pin épületéről is. Egyenlőre ennyi vizitre került sor a tekét illetően és mint írtam, nagyon nem tervezem a további clubok, pályák felkeresését, de, ha az utamba kerül még egy, hát nem leszek rest lencsevégre kapni azt is.



Debrecen - Rigó Dezső Tekecsarnok:

Maidenhead - Ten Pin Bowling Club:



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése