2016. május 4., szerda

Bike Speedway & BMX Track



Néhány Velodrome sportcsarnokról már készítettem felvételeket Londonban, vagy Glasgowban, de a kerékpársport nem (sem) az a terület, amiért különleges érdeklődéssel vagyok. Mindettől függetlenül, a sportpályák fotózása közben elkerülhetetlen, hogy egy-egy nagyobb sporttelepen ne akadjak bele különböző kerékpár pályákba. Tavaly kétszer is ez a véletlen esett meg velem és olyan részével ismerkedhettem meg így a kerékpár sportnak, amiről nem is tudtam. Igazából azt se tudom, hogy ezen sportoknak mi a pontos besorolása, megnevezése, rendszere, és az érdektelenségem miatt ezen információk beszerzésére nem is fordítottam nagy energiát. Megelégedtem azzal a ténnyel, hogy jártam ezeknél a pályáknál, készítettem róluk pár felvételt, amit most megosztok a nagyérdeművel, hát ha valaki többet tud ezen sportokról és nagyobb érdeklődést mutat a pályákról készül képek iránt mint én.


Wargrave - Wargrave BMX Track:


Horspath - HV Recreation Ground  Horspath Cycle Speedway (Horspath Hammers CSC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése