2016. május 4., szerda

Croquet




A különleges bejegyzések sorát folytatva, következzen most két croquetpálya, amelyek létezéséről mindaddig nem tudtam, amíg a megfelelő sporttelepre nem érkeztem. Elsőnek St. Albans városában, a Clarence Parkban akadtam rá ezen különleges sport, nem annyira különleges játékterére. Magáról a játékról már hallottam korábban, de azt nem gondoltam, hogy külön pályákat alakítanak ki egy-egy sportegyesületnél. Pedig így volt, hiszen pár héttel később Hazlemerben, High Wycombe külső részén is találkoztam egy újabb croquetpályával, ami még komolyabb kvalitásokkal bírt, hiszen külön clubépülettel és bekerített játéktérrel rendelkezett. A lényeg, hogy a Magyarországon kevésbé ismert croquet is felkerült a listámra, így az egyéb kategóriám már elég széles skálát ölel fel a blogon.



St. Albans - Clarence Park (St. Albans CC):

High Wycombe - The Recreation Ground Hazlemere (High Wycombe CC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése