2016. január 12., kedd

Nyírmártonfalva - Kökényesi Sportpálya




Mint arról már írtam, volt az elmúlt esztendőkben pár hét amelyet otthon töltöttem és ha volt időm kiruccantam a környékbeli pályákat fotózni. Egy álmos hajnalon jutottam el Nyírmártonfalvára, ami a neve ellenére még Hajdú-Biharhoz tartozik, viszont megyei kapcsolat ellenére nem sokszor jártam a házai között. Erre most sem került sor, hiszen Vámospércs felől közelítettem meg a települést és a labdarúgópálya elhelyezkedése miatt nem kellett bemennem a településre. A Kökényesi Sportpálya ugyanis jóval a település előtt, pár tanya, kisebb erdőségek és szántóföldek között van kialakítva. Ebből következik, hogy pár őzön, nyúlon kívül senkivel nem találkoztam, mondhatni senkitől sem zavartatva készíthettem el a fényképeimet. A klubház és a kisebb lelátók is nemrégiben lehettek felújítva, legalább is első ránézésre újszerűnek tűntek. A pálya minőségéről nem nagyon tudok felvilágosítást adni, mert ehhez nem értek, de elsőre az sem tűnt rossznak. A nyugodt nézelődés és séta közben elkészítettem a megfelelő számú képet, majd indultam is tovább, hiszen aznapra több létesítményt is szerettem volna lencsevégre kapni.


Nyírmártonfalva - Kökényesi Sportpálya (Nyírmártonfalvai Toldi SE)


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése