2016. január 12., kedd

Mikepércsi Sportpálya




2014-ben kicsit hosszabb és több időt töltöttem szeretett városomban Debrecenben, így volt egy kis időm a környéken nézelődni. Egy ilyen, ráérős délelőttön kocsikáztam ki a nem túl messzi Mikepércsre. Egyetlen szándékom volt a kirándulással, lefényképezni a helyi sportpályát. A településen ugyan többször jártam már életem során, de a labdarúgók szentélye mindig kiesett a látószögemből, így ez volt az első, és mindezidáig utolsó találkozásunk. A Mikepércs FC otthona, a megszokott falusi pályáktól ellentétben egy kerítéssel körbehatárolt, több kisebb lelátóval rendelkező sporttelep, ahol a festékkel sem spóroltak, így piros-kékben pompázik minden a környéken. A fényképezésemet kicsit rosszallóan nézték a pálya mellett elhaladó őslakosok, nem értették mi nekem a látványosság a falu focipályájában. Mivel nem kérdezték, ezért magamtól nem kezdtem el magyarázni a miértjét, de ha valaki eltévedne a blogomra, annak magyarázattal szolgálna a bejegyzés és a képsorok.


Mikepércsi Sportpálya (Mikepércs FC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése