2016. január 3., vasárnap

Hughenden Valley




Tavaly, amikor egy hétvégi reggelen elindultam egy kis futball figyelőre, még nem sejtettem, hogy az egyik legszebb helyen kialakított pályával találkozom majd, amit addig láttam az életem során. Hughenden Valley egy apró kis falucska High Wycombe városától északra, a dombok között. Előzetes felmérés alapján tudtam, hogy a falu mellett van egy labdarúgó pálya, de azt még akkor nem tudtam, hogy jutok el oda, hiszen közvetlen utat nem találtam a King George V. Playing Fieldhez. Mivel kocsival járható utat akkor sem találtam amikor a helyszínre értem, kénytelen voltam letenni a gépjárművet és gyalog megközelíteni a helyszínt. Pár száz méteres gyaloglás után tárult elém a lenyűgöző látvány, amikor a domboldalban kialakított szimpla sportpályát megpillantottam. Ennél szebb helyen kialakított játéktérrel még nem találkoztam, és ezt a szépséget növelte, hogy az amúgy sokszor hiányolt lelátó vagy szép klubépület, most egyáltalán nem hiányzott a "szépséghez".


Hughenden Valley - King George V. Playing Field (Hughenden Valley FC):


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése