2016. január 3., vasárnap

Debreceni Labdarúgó Akadémia - Pallag




A múlt után jöjjön a jelen, mármint ami a DVSC sporttelepeit érinti. Az új nagyerdei stadion mellett egy nagy beruházás volt a csapat számára az elmúlt esztendőkben, ami elsősorban a régió utánpótlás nevelését volt hivatott kiszolgálni, valamint remek edzőlehetőséget biztosít a nagycsapat számára. A Debreceni Labdarúgó Akadémia Sporttelepét a város egyik külső részén, Pallagon húzták fel egy több hektáros területen, a Debrecent Nyíregyházával összekötő 4-es főút mellett. Itt egykoron csak szimpla mezőgazdasági földek voltak és a 13-as busz fordulója. Azért tudom ezt ennyire jól, mert hat évig a szomszédos "Gazdasági Akadémia" diákja voltam, így a városrész, a földek, a 13-as busz, vagy éppen a sarki kocsma (amit mi cukrászdának hívtunk), mind-mind részei voltak az életemnek. Ezért is volt fura, amikor kimentem az akadémiára, hiszen az építkezés fázisát kihagyva, fogalmam sem volt, hogy nézhet ki az egykori búzaföld. Persze nagy meglepetés nem ért, mert az építkezés fázisairól folyamatosan kerültek fel képek különböző hírportálokra, de a személyes élmény mégis csak más. Egy hétvégi hajnalon volt egy kis időm a vizitre, ami sajnos előre vetítette, hogy zárva tartás miatt csak a homlokzatát fogom látni a DLA-ra rövidített komplexumnak. Nem is lett ez másképp, így a parkolóból néztem végig a pályarengetegen és készítettem néhány fényképet. Egyenlőre megelégedtem ezzel, de idő híján nem is lett volna másra lehetőségem, még akkor se ha bebocsájtás nyerek a számomra teljesen idegen DVSC létesítménybe. A komolyabb kapcsolatteremtést egy későbbi időpontra halasztottam, ami a pályák számából és a terület nagyságából kiindulva igen csak komoly meló lesz.


DLA Pallag


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése