2015. július 12., vasárnap

Zászlók

A sálakkal ellentétben a klubcsapatok zászlóiért nem repesek és csak véletleneknek köszönhetően kerülhet egy-egy darab a gyűjteményembe. Igaz nem vagyok minden zászlóval így, mert az országok nemzeti molinóit szívesen tudom magaménak és ha érdekel egy, még komolyabb áldozatra is képes vagyok érte. A klubok zászlói, vagy egy megye, egy város lobogója már nem bír ilyen hatással rám, így csak az említett szerencsés véletleneknek köszönhetően kerülhetnek a kollekciómba. A most bemutatott lobogók pont ilyenek. A Wolfsburg zászló még 1999-ből maradt rám, amikor az idegenbeli túráról hazatérve Kovács Ferike adta nekem ajándékba. A Feyenoord és Galarasaray lepedők is barátilag kerültek hozzám, míg a Juventus és Barca zászló már újkori, és a piacon volt annyira olcsó, hogy egyszerűen nem volt szívem otthagyni őket. A lombardiai régió zászlójára egy debreceni turkálóban járva találtam rá. A Sampdoria zászlónak viszont különleges a története. A lobogó egy WC-s nénié volt, aki amolyan terítőként használta a kis asztalán, de ezt Komcsi barátom nem hagyhatta. Egy csoportos vizelésnek felérő összegért megvette, majd mondta "nesze Hancsi nekem nem kell, csak nem hagyhattam, hogy egy ilyen híres csapat zászlóját asztalterítőnek használjanak!". Így került hozzám a Doria zászló, vagy 15 évvel ezelőtt.

Németország - VFL Wolfsburg:

Hollandia - FC Feyenoord:

Törökország - Galatasaray:

Olaszország - Sampdoria:

Olaszország - Lombardia:

Olaszország - Juventus:


Spanyolország - FC Barcelona:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése