2015. július 25., szombat

Burnham Golf


Angliában a golf is elég népszerű, így aki itt él nem lepődik meg azon, hogy minden sarkon van egy kisebb-nagyobb golf club. Ezek a klubok teljesen kielégítik az ütögetni vágyók igényeit, így az elit kategóriától, a szegényebb munkásrétegig mindenki megtalálja a maga kilenc, vagy tizennyolc lyukas pályáját. London környéke az egyik legjobban sújtott övezet a világon, ha a 100 négyzetmérföldre telepített pályákat vesszük figyelembe. Itt van mindjárt Burnham települése, ahol alig 12.000-en élnek, de a vonzáskörzetében 3 jobb kategóriájú golfpálya is található. Természetesen tisztában vagyok vele, hogy nem csak a város lakosságának a kiszolgálására vannak ezek a klubok, de akkor is három egy településen. Azt már meg se merem említeni, ha elindulunk az említett Burnham városából, akkor a következő, pár mérföldre lévő falvak ugyanúgy rendelkeznek legalább egy golfpályával. Szóval itt csak az nem golfozik, aki nem akar. Sajnos fényképezni nem a legegyszerűbb ezeket a pályákat, mert egy-egy magasabb besorolású klub területére nem lehet csak úgy hívatlanul belépni. Ilyen esetben marad a bejárat lefényképezése, már mint ha az ember eljut odáig. A Burnham Beaches, Huntswood, Lambourne Golf Clubokkal én így jártam. Eljutottam a bejáratig, de a belépésemet vagy egy tiltó tábla, vagy egy sorompó akadályozta meg. Azért az utcafrontról megtettem amit lehetett és pár képpel gazdagodva mentem tovább utamra.

Burnham Beaches Golf Club:

Huntswood Golf Club:

Lambourne Golf Club:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése