2015. július 12., vasárnap

Török és tunéziai strandröplabda pályák

Miután minden valamire való sportlétesítményt felvettem a fényképezési listámra, a strandröplabda pályák az egyik személyes kedvenceimmé léptek elő, csakúgy mint a homokos kispályák és miden egyéb tengerparti sport terület. Persze ezeknek a pályáknak főleg szórakoztatási célja van és semmi köze a versenysporthoz, amit én annyira szeretek, de mivel belevágtam ezeknek a területeknek a közlésébe, most már nem csak a nyaralás miatt vagyok izgatott egy-egy hosszabb hétvége vagy nyári "holiday" előtt. Már izgatottam várom, hogy ahová megyünk vajon milyen lesz a helyi sportélet, mert abban biztos lehetek, hogy egy tenisz és természetesen egy strandröplabda pálya lesz a területen.

Törökország - Kusadasi: Batihan Hotel Beach Volleyball Ground:

Tunézia - Hammamet: Regancy Hotel Beach Volleyball Ground:

Tunézia - Hammamet: Riu Palace Marhaba Beach Volleyball Ground:

Tunézia - Hammamet: Sentido Phenicia Beach Volleyball Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése