2015. július 26., vasárnap

Woodside Stadion - Watford

A tavalyi évben Watfordban jártam, és a korábban már látott Vicarage Road helyett a Woodside Stadion felé vettem az irányt, amely a helyi atlétikai élet központja. Igaz Woodside-ban viszont nem csak a most bemutatott atlétikai stadion üzemel, hanem sportcsarnok, műfüves pálya, féltucat füves edzőpálya, bowling clubok és egy krikett stadion is található a területen. A bejegyzés szempontjából viszont nekem csak a Watford Harriers és a Chiltern Harriers otthona a lényeges. A sporttelep bejáratánál mindjárt jobbra kell fordulni és már bele is botlik az ember a szépen felújított klubházba, ami a narancssárga színével kicsit ki is rí a környezetéből. A klubépület mellett a futó, dobó és a füves pálya is jó állapotúnak tűnt, mint ahogy a fedett tribün állagában sem találtam kivetni valót. A rengeteg látnivaló miatt csak pár percet töltöttem a létesítményen belül, de ennyi pont elég volt, hogy kellő képpel és élménnyel gazdagodjak a stadionról.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése