2015. július 12., vasárnap

Kispályák - Hajdú-Bihar


A kispályák sokáig nem tartoztak a fényképezendő sportpályák sorába az én olvasatomban, de aztán megváltozott ez a hozzáállásom és napjainkban, ha egy-egy szabályos kispálya, vagy kialakított tér felé vett a sors akkor csinálok felvételeket. Elsőnek azért kezdtem el lefotózni ezeket a területeket mert a labdarúgás mellett a kézilabda a másik nagy szerelmem, és az alacsonyabb bajnokságokban a meccsek gyakran ezeken a kispályákon folynak, borítástól függetlenül. A nagy labdarúgó pályákhoz hasonlóan, ezek a területek is olykor egy-egy kisebb sportklubhoz, iskolához köthetőek, de van rá precedens, hogy csak a helyi közösségnek lett felépítve a sportolást elősegítendő. Nyírábrányban csak 2013-ban fedeztem fel a teniszpályával egybekötött új, műanyag borítással ellátott kispályát, de sajnos csak távolról készítettem róla pár fényképet. Debrecenben, az Oláh Gábor utcában a sportkomplexum területén van kialakítva egy három pályából álló együttes, de emellett még van egy különálló betonpálya is, amelyet mindenki "streetball" pálya névvel illett. Pallagon elég sokat használtam én is a helyi kispályát, amely a kollégium és a nagypálya közé van beszorítva. A középiskolai évek alatt nagy csatákat vívtunk ott és akkor még egész jó állapotban volt a beton, habár már akkor is számtalan törés éktelenkedett benne. 2013-ban ennél még rosszabb volt az állag és nem csak a beton volt megtörve, hanem a labdafogó hálók is szinte az enyészet martalékává váltak és bontásra ítéltettek.

Nyírábrány - Nyírábrányi Sportpálya Műanyag Borítású Kispálya:

Debrecen - Oláh Gábor utcai Stadion Bitumenes Kispálya (Streetball Pálya)

Debrecen - Oláh Gábor utcai Stadio Bitumenes Kispályák:

Debrecen - Pallagi Bitumenes Kispálya:

0000

2013


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése