2015. július 25., szombat

Debreceni Kispályák


A legutóbbi debreceni látogatásom során felkerestem pár kispályát a városban és ezekkel az új képekkel, valamint pár régebbi felvétellel a raktárban fogtam bele ebbe a bejegyzésbe. A pályák mérete volt most a mérvadó, a  borítás teljesen lényegtelenné vált, de a műanyag borításútól kezdve, a betonon át, a salakos és füves játékterekig, mindenből akad legalább egy a képek között. A Tócóskertben az elmúlt évtizedben elég nagy sportberuházások voltak, így a megduplázott jégcsarnok mellett, egy műfüves kispályát is kialakítottak a környéken, illetve egy műanyag borításúra is futotta, ami egyben teniszpályaként is funkcionál. A Zákány utcán ellenben mióta az eszemet tudom, ott a Hunyadi Általános Iskola betonpályája, amit szinte minden egyes meccsre menetelem alatt láttam még az oláhgabis időkből. A Pallagi Betonpálya már szerepelt a blogon, de idén márciusban ismét jártam arra és megnéztem milyen állapotban van az egykori iskolám kisebb sporttere. A felvételekből kiderül, hogy megfelelő felújítás híján egyre rosszabb a "bőre" és tartok tőle, ez csak még rosszabb lesz. Halápon a nagypályát teljesen elfelejtették a helyiek, viszont egy kisebbet kialakítottak a füves játéktéren, ami még ebben a formában is a közösség legnagyobb sporttere maradt. Az Egyetemi Sporttelepen két kispálya is található. Az egyik beton, míg a másik salak borítású, és szépen karbantartott állapotuk miatt kilógnak az átlag debreceni groundokból. 2014-re a pályák többségét már lefényképeztem Debrecenben, de még mindig akadnak fekete foltok a területen. A nagy számukból és a kis játéktérből adódóan a kézilabda méretű pályák ebben elől járnak, de türelmes vagyok, ha van időm, akkor pótolom a felmerülő hiányosságokat, de teljesen kész talán sohasem leszek. 
 
Derék utcai Műanyag Borítású Kispálya:

Hunyadi János Általános Iskola Bitumenes Kispálya:

Pallagi Bitumenes Kispálya:

Halápi Füves Kispálya:


Egyetemi Sporttelep Salakos Kispálya:

Egyetemi Sporttelep Bitumenes Kispálya:

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése