2013. április 19., péntek

Wycombe Wanderers

High Wycombe első számú csapata a Wycombe Wanderers FC, akik nem a sikerkorszakukat élik a 2010-es években. Többnyire az angol 4-5 osztályban szerepelnek nem éppen kiváló eredményeket felmutatva. A hazai pályájuk az Adams Park néven ismert szerte Angliában és az 1990-es években épített 10.000 férőhelyes stadion egész pofásan néz ki. A lelátók teljesen a WWFC színeiben pompáznak, pedig a London Wasps RUFC sárga-feketéi is ott játsszák hazai meccseiket. Igaz ők csak 2002-óta társbérlők a stadionban, így a színeik "még" nem érvényesülnek. Én 2008-ban jártam a "The Blues" stadionjában és szerencsémre nyitva találtam, így kívül-belül sétálhattam egy jót és kattogtathattam sűrűn a fényképezőgépet. Mivel a klub nem a legmagasabb osztályokban játszik, így a kapu mögötti részeken állóhelyek vannak kialakítva, ami kissé furán hat egy modern, angol stadion meglátogatásakor. Gondolom ha feljebb jutnának nyomban le is székeznének mindent. Addig is marad ez a "feeling", ami szerintem része kell hogy legyen egy-egy stadionnak. Enélkül elvész a varázs, eltűnnek a jóban-rosszban kitartó aktív szurkolók. Igaz ülve kényelmesebb, de nézzük meg mi lett Manchesterben vagy Liverpoolban a híres, hírhedt táborokból a leültetés után. Persze kívánom, hogy a Wanderers nagyobb sikereket érjen el, de a "modern" foci átkát, a színházhoz hasonlító lelátókat semmiképp, az nem futball, az nem szurkolás.........



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése