2013. április 12., péntek

MUFC sálak

A világ talán legismertebb csapatának nyakbavalói kerülnek ma fel a blogra és a népszerűségnek hála az én "szerény" kis gyűjteményemben is akad vagy 17 darab. Ez nem olyan nagy szám mondjuk egy MU fanatikusnak, de ha azt nézzük hogy én soha nem kedveltem a United csapatát, szurkolóit és azt az egész "modern és világklasszis" színvonalat amit ők képviselnek, akkor már soknak is mondható. Persze a sálak nálam is más kategóriát képviselnek, ahhoz hogy tetsszen egy darab, nem feltétlenül kell hogy a csapat is szimpatikus legyen. Ráadásul "mindenevő" gyűjtő vagyok így ezen 17 darab is ugyanolyan része a kollekciónak, mint a többi és ha így haladok akkor lesz még itt több manchesteri sál is az évek előre haladtával, amit én egy percig nem bánok.



















hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése