2013. április 6., szombat

AC Milan - Inter Milan 7-3

Anno gyerekként nagyon lelkesedtem a milanói vörös-feketékért. A történet egyszerű. Gyerekkorom kedvenc holland labdarúgói pont Olaszországban kötöttek ki, így nem volt nehéz igazi "divatszurkolónak" lennem. Aztán komolyodtam kicsit, elmúltam legalább tíz éves és rájöttem, hogy a külföldi nagy csapatok vagy híres játékosok sztárolása nem az én asztalom, így el is szállt a "milanói" lelkesedésem, így a sálak se jelentenek különös "érzelmi kötődést". Az Inter Milan csapatához még ennyire sincs közöm, igazából soha nem mozgatta meg a fantáziámat a másik milanói alakulat sem, így a sálak is csak éppen vannak a kék-feketéktől, azok se éppen kiemelt darabok. A jelenlegi állás 7-3 ami csak akkor változik tovább ha a nagy véletlennek köszönhetően az utamba kerül egy-egy nyakbavaló, mert hogy én keresni nem fogom, az biztos!

AC Milan: 7








Inter Milan: 3




hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése