2015. május 2., szombat

Új magyar sálak

A tavalyi évben sikerült szert tennem pár különleges magyar darabra, a gyűjteményemet színesítendő. A Magyarország és egyben Jobbikos sálat egy régi cimborámnak köszönhetem, csakúgy mint az Ebes - Ferencváros közös nyakbavalót (Kösz Gabika!). A régi Ferencváros kötött unokatestvérem sálfelszámoló akciójának hála került a kollekciómba (Köszönöm Erika!). A Nádorváros sálra az interneten találtam rá és a ritkaságának és egyediségének köszönhetően meg is vásároltam. A Diósgyőr sálakat Sztupák Petinek köszönhetem, aki egy Red Front sál ügyében keresett meg, de végül jöttek a miskolci darabok is. A három Haladás sál is egyben került hozzám, miután Czabán Dani egy kispesti gyűjtő figyelmébe ajánlott, aki épp felszámolta a saját részlegét. (Kösz Dani!). Így lettem gazdagabb 10 új nyakbavalóval, melyek ékei és díszei a "raktáramnak".












hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése