2015. május 3., vasárnap

Cheltenham Cricket


Cheltenhamot eléggé alaposan átfésültem a 2013-as esztendőben, így a helyi legnagyobb krikettpálya sem kerülhette el a figyelmemet. A The Victoria Ground néven üzemelő szimpla pálya eléggé el van rejtve a kíváncsi szemek elől, legalább is én alig találtam meg, pedig a főbejárat felől érkeztem. A létesítmény csak egy nagyobb pavilonnal rendelkezik, ahol az öltöző és klubépület található. Lelátók nincsenek a területen, viszont a pálya nem csak felfestéssel, labdafogóval van körülhatárolva, hanem egy masszívnak mondható vaskerítéssel is, ezért a területre bemennem nem is sikerült. A képkészítést azért nem hanyagoltam, és ha nem is minden oldalról, de ahonnan csak lehetett készítettem felvételeket.



hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése