2015. május 4., hétfő

Marlow Vizes Clubjai

Már sokszor leírtam, Marlow városa egy gyöngyszem a Temze partján, amit csak feldob a folyón átívelő híd, amely kistestvére a budapesti Lánchídnak. Ennek a hídnak a tövében van kialakítva a Marlow Rowing Club, amelynek egy tűzeset következtében leégett a teteje, majd le is bontották az egész épületet és 2013 év végén belefogtak az új klubház megépítésébe. Én 2014 márciusában jártam arra elsőnek az újjáépítést követően, amikor már állt az épület, majd szűk fél év múlva újra lencsevégre kaptam a már szinte teljesen kész evezős kiszolgáló egységet. Közben lassan eltelt egy év és én nem jártam a híd környékén, de remélhetőleg már minden olyan mozgalmas mint a kényszerű bontás előtt volt.

Marlow Rowing Club
2014.03

2014.08

Marlow másik vizes klubja egy kicsit messzebb esik a városközponttól és Bisham faluját elhagyva botlik bele az ember, ha éppen erre a szűk útra vetődik. Én is csak a szerencsémnek köszönhettem a találkozást még 2013-ban, amikor az említett faluban kerestem a labdarúgó pályát. Természetesen ha már összeakadtunk csináltam pár fényképet a klubról, ami közel sem volt olyan nagy hatással rám mint az evezősök "paradicsoma".

Marlow Sailing Club
2013


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése