2015. május 4., hétfő

Cricket: Guildford és Winchester

Guildfordban elég sok sportpályát végig látogattam 2013-ban. Most utolsóként a The Pavilion Cricket Ground center és edzőpályája következik. A területen főleg a rögbisek vannak otthon, de mellettük pár labdarúgó pálya is megtalálható a hatalmas zöld mezőn, a Stoke Park szomszédos gyepével összeolvadva. A krikettpályák nem voltak valami látványosak, és a dobórészeken kívül mást nem is fedeztem fel az őszi vizitem alkalmával. Azért csináltam pár képet, még ha azok olyan sok mindent nem is árulnak el a játékterekről.

Guildford, The Pavilion Cricket Ground:

Guildford, The Pavilion Cricket Training Ground:

Winchesterben is elég alapos voltam a sportpályákat illetően, de az éppen szakadó eső miatt a North Walls Recreation Ground pályáiról csak szórványosan sikerült képeket készítenem. Azért azt sikerült kiderítenem, hogy a kisebb labdarúgó stadion mellett a rögbisek három pályát is használnak a szomszédban, de a krikettereknek is van egy center és egy edzőpályájuk a sövényen túl, amit megosztva használnak a gyephokisokkal. Sajnos a felvételek nem a legegyértelműbbek, mert a játéktereket nem láthattam, de azért amit lehetett lefotóztam.

Winchester, North Walls Recreation Cricket Ground:

Winchester, North Walls Recreation Cricket Training Ground:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése