2015. május 2., szombat

Kajak-kenu, evezés és vitorlázás


Egy újabb vizes kirándulás, pontosabban három újabb vizes kirándulás eredménye látható most a blogon. A szegedi (mórahalmi) kirándulás egyik "mellékterméke" a Szegedi Olimpiai Központ érintése volt, így elhaladva a nyolcvanas évek eleje óta működő létesítmény mellett csináltam pár szimpla kockát a kajak-kenu és evezős versenyek lebonyolítására szolgáló pályáról. A Bourn End településen található Upper Thames Sailing Club otthonát már nem először fotóztam le, így a most készült képsorozat csak amolyan folytatása, frissítése az előzőeknek. Viszont a Maidenheadben található Rowing Club otthonát most látogattam meg elsőnek, de nem voltam túl sikeres, hiszen a hajnali köd egy csöppet megnehezítette a jó minőségű képek készítését. Azért nem adtam fel és amit lehetett kihoztam a képekből, a saját és fényképezőgépem korlátai között.

Szeged, Nemzeti Kajak-kenu és Evezős Olimpiai Központ:

Bourne End, Upper Thames Sailing Club (Riverside):

Maidenhead, Maidenhead Rowing Club:


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése