2015. május 7., csütörtök

3 év!

3 év!

Ennyi idő telt el mióta elkezdtem írni a blogot, és ezen idő alatt számtalan visszajelzés érkezett hozzám, amit megpróbáltam helyén kezelni.
Az eltelt három évben rengeteg képet sikerült készíteni és megosztani az érdeklődőkkel. Sajnos a visszaemlékezéseimben (amikor még nem voltam ennyire aktív fotós) sok olyan hely van, ahol nem készült értékelhető felvétel, de mivel jártam és láttam amit kellett, mindenféleképpen szerettem volna ha bejegyzésre kerül az adott létesítmény. Ebből következik, hogy olykor kicsit szegényes a képanyag egy-egy stadionnál vagy sportcsarnoknál, amiért elnézést is kérek.
Az elmúlt években a sálaim száma, és a gyűjteményem több területe is tovább bővült. Sálak terén átléptem az ezres határt, és a mai nappal bezárólag 1276 különböző típusú nyakbavalóm van, de ezek egy része még nem került fel az oldalra.
A sportlétesítmények és a gyűjtött ereklyékről készült bejegyzések mellett az elmúlt esztendőben is készítettem pár csapatbemutatót és a szurkolói szcénát is érintettem, főleg visszaemlékezések formájában. A legnépszerűbb bejegyzések ezek közül kerülnek ki. Az Ultras Debrecen Sportegyesületről készült bemutató messze a leglátogatottabb lett az elmúlt évben, majd a SZUD ultracsoportjának első 15 évét bemutató 3 részes bejegyzés volt még népszerű.
Az oldalak közül a magyar és DVSC sálakat tekintették meg a legtöbben, majd a magyar stadionok és az angol sálak és stadionok következtek.
A legtöbb érdeklődő még mindig kis hazánkból klikkel a blogra, amin nincs is mit csodálkozni. Aztán az Egyesült Királyság és az USA következik, több ezres látogatottsággal. Az ezer alatti érdeklődők sorban: Németország, Ukrajna, Oroszország, majd kicsit lemaradva Lengyelország és Franciaország.
Az elmúlt három év alatt 587 bejegyzés született, melyet 32.289-en tekintettek meg. Ez azt jelenti, hogy az elmúlt évben nem nőtt a blog látogatottsága, de ami még fontosabb, nem is csökkent.
A terveim mit sem változtak a jövőre nézve. Marad a külcsíny, de az oldalak száma valószínűleg bővülni fog a bemutatókkal és a visszaemlékezésekkel.
A gyűjteményem nagy része még közlésre vár. Egyedül a sálak vannak nagyjából fent. A jegyek és a matricák egy része is felkerült már, de egyenlőre ezen darabok csak bejegyzésre kerültek, nincs külön oldal ami bemutatná őket.
A stadionok és sportcsarnokok nagy része is felkerült a múltból, de még pár (főleg magyar) létesítményről nem készült bejegyzés. Terveim szerint ebben az évben, minden 2013-ig meglátogatott stadion és csarnok felkerül valamilyen formában a blogra, és onnantól csak a jövőre kell koncentrálnom.
Az oldalra tévedőknek továbbra is jó nézelődést kívánok!

hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése