2015. május 3., vasárnap

Stadion MK 2014-2015

2014-ben és 2015-ben is megfordultam Milton Keynes városában, és ha már ott jártam, természetesen nem mentem el képkészítés nélkül a Stadion MK épülete mellett. A legutóbbi vizitem óta (amely 2009-re tehető) egy kicsit beépült a környék és számtalan üzlet, bevásárló központ nyílt a környéken, így elsőre meg sem ismertem az egykori kietlen vidéket. A stadion viszont semmit nem változott, maradt ugyanaz, mint 5 évvel ezelőtt. Mivel időm volt mind a két alkalommal, nyugisan körbesétáltam a szentélyt és készítettem pártucat felvételt minden irányból. Legközelebb már egy meccset kell beterveznem a városban és akkor végre belülről is megcsodálhatom ezt a szép fekete-fehér létesítményt.

Stadion MK

2014

2015


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése