2013. február 4., hétfő

Palermo

A kilencvenes évek elején, amikor elkezdtem meccsre járni és egy életre elköteleztem magam a piros-fehér színek mellett, stíl volt egy nagy külföldi csapatnak is szurkolni. Hát én is választottam egy csapatot magamnak, igaz nem a bajnoki elsőségek vagy a nemzetközi színtéren elért eredmények határozták meg választásomat, hanem egyszerűen a csapat színösszeállítása. Plusz az a tény, hogy mindenki Juve, Roma, Lazio, Milan és még sorolhatnám melyik olasz nagy csapatnak szurkolt, mert "ultra" mivoltomból adódóan, abban az időben nem volt kérdéses, hogy a külföldi kedvencnek egy olasz csapatnak kell lennie. :) Szóval a Palermo lett a nagy kedvenc, így a csapat sáljait is nagyobb elánnal kezdtem el gyűjteni. Az elsőt (az egyik csíkosat) Rómában vettem, majd szép lassan lett még kilenc. A Brigate sálon kívül, a többi egyszerű címeres klubsál, különösebb extrák nélkül, de mind "rosanero" és nekem ebben van a különlegesség.














hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése