2013. február 23., szombat

Charlton Athletic

2007-ben jártam a Charlton Athletic hazai pályáján és már akkor visszaesőben volt a piros-fehérek dicsfénye, ami azóta még jobban leáldozott. A The Valley névre keresztelt stadiont már 1919-óta használja a csapat, igaz kisebb megszakítások voltak "bérlésben". A nyolcvanas években el is kellett hagyniuk, mert életveszélyes állapotba kerültek a lelátók. A szurkolók viszont nem szívesen hagyják el a hazai pályát, így a nyomásnak engedve a vezetőség elhatározta egy új "valley" felépítését, ami 1992-re valósult meg és egy teljesen modern stadiont kaptak a piros-fehér szurkolók és természetesen a csapat. Ennek a továbbfejlesztett változatát láttam én 2007-ben és az őszintét megvallva, nekem tetszett amit láttam. Igaz be nem jutottam, de kívülről semmi bajom nem volt a stadionnal, sőt valami oknál fogva még a tetszésemet is elnyerte.


hancsi78

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése